«Педагогічна майстерність та професійна компетентність педагога-організатора».

«Робота педагога — це творчість, а не буденне наштовхування в дітей знань». Справжній вчитель-майстер не може жити без творчості, повторюючи одне й те саме все своє життя. Тільки творчий педагог може розвинути творчі можливості, творчі здібності дітей».
В. Сухомлинський
Сучасна школа чекає нового вчителя, який має високу фахову кваліфікацію та професійну культуру, здатний об'єктивно осмислювати педагогічні явища й факти, критично оцінювати й творчо сприймати педагогічну дійсність. Високі вимоги до сучасного педагога зумовлені об’єктивними потребами суспільства, новими завданнями, які ставить перед нами життя.
Процес оновлення неможливий безвдосконалення професійної компетентності учителя— усвідомлення себе як інноваційної особистості шляхом самоаналізу власного «Я», відходу від стереотипів, відкритості до нового досвіду і готовності до змін. Нинішній школі потрібен педагог-психолог, дослідник, науковець, актор, здатний креативно вирішувати професійні завдання, співпрацювати з іншими та вести за собою. Одним словом той, хто любить і розуміє дітей.
27 серпня 2019 року в Хустському районному Центрі позашкільної роботи було проведено районний семінар педагогів-організаторів на тему: «Педагогічна майстерність та професійна компетентність педагога-організатора». На семінарі були розглянуті такі питання:
1. Планування виховної роботи в школі на 2019-2020 н.р.
2. Модель професійної компетентності педагога-організатора. Посадові обов’язки.
3. Впровадження інноваційних технологій в професійну діяльність педагога – організатора з метою підвищення педагогічної майстерності.
4. Роль творчої ініціативної групи педагогів–організаторів у формуванні ціннісної культури виховного процесу.
Кiлькiсть переглядiв: 24

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.